Nuffnang

Thursday, December 23, 2010

Merry Christmas & Happy New Year


Sempena dah nak akhir tahun ni, I nak ucapkan Selamat Hari Natal and Selamat Tahun Baru 2011. Tahun 2010 terselit mcm2 peristiwa yg best and tak best. Ok..Let me start from January.

January: Bulan ni bulan yg tak tau lah nak kata bertuah ke tidak for me. Pasal, I dpt tawaran kerja at one of BIG GLC kat Malaysia. Big doesn't mean besar macam Maybank or PNB or Petronas. Working kat sini, byk yg tak best dr best. Tapi ini sume telah tersurat dlm hidup kita kan. Terima ajelah... Bye2 EON Bank. I had great happy moment with EON Bankers i.e.: Bahrin, Suzana, Ahmad, Akbar, Ratzlina, Kelly, Pang, Kak Shima, Raihan and yg lain2 lah. Sorry la kalau tak dpt list kan sume nama! Anggap je lah nama korg ada! Yg paling perlu aku ingat, bulan January ni jugak, tanggal 3 January..genap 16 tahun ayah aku meninggal. Alfatihah!

My Office Entrance
February & March: Not much things happen in February apart from another Chinese New Year and I sedih sbb Monkey balik kampung and I'm all alone in KL. 

April & May: Bulan ni bulan cinta ♥♥♥ Apa tak nya. 22 April Birthday Monkey and 29 May is my Birthday! Tak ke bulan cinta tu?? Bulan April jugak bulan yg pertama submit paper to Audit & Risk Mgmt Committee and Board. So bulan ni a bit messy. Also, to remember 9 April 2010, Wak Gu meninggal dunia. Hm...macam2 jugak bulan April and May ni!
June: Bulan World Cup! (kalau pendek ni je aku tulis maknanya takde hape2 lah bulan ni!)
Team I support during World Cup
July: Bulan July bulan cinta ♥♥♥ lagi sekali. 20 July, genap lah 3 thn aku dgn Monkey. So, sempena dgn cinta ♥♥♥ takkan lah duduk kat KL je kan. Mesti lah jalan2. So, we both decided pergi HKT. Kalau korg tatau apa HKT, buat2 je lah macam korg tau. Pergi HKT with Erin, Musa, Yasmin, Tania, Zaidin & Hami. Best!

Group Hugs Phi Phi
Me & John
August: Bulan August bulan yg sedih masa aku kat office sbb, dah la aku takde bestfriend kat office ni. Kawan yg rapat sorg pun resign on 24 August coz nak migrate to UK. Isk..isk..Bye Ling!

September & October: September bulan Raya. Raya tahun ni aku rasa paling bermakna dlm hidup aku pasal aku puasa yg paling banyak. 26 hari! Macam tak caya plak. Thanks to Monkey pasal dia yg byk bagi semangat. Puasa tahun ni jugak best pasal pergi byk bazaar Ramadhan and main volleyball mlm2 kat Tasik Titiwangsa! And the most important day for me: 31 October 2010! Its a quit smoking day! Yeay!
Raya di Muar
November: Tahun ni my sister and husband dia pergi Haji. Alhamdulillah...tercapai jugak hasrat dia and dah balik dah pun 20 December that day.

December: Bulan terakhir tahun 2010. Rasanya dah tercapai ke semua resolution I?? Rasa dah kot. Well, to name a few, I dah berjaya quit smoking and gaji naik xx%! Ha ha...! Semoga rezeki bertambah tahun depan hendaknya! Amin! Bulan ni I tak ambik cuti like previous year. I'll let yg ada anak, family2 ni amik cuti dulu. Nanti time korg sume dah keje, aku amik cuti jgn nak bising!

2010 tahun yg best for me! And I hope for you too! ♥♥

xoxo

No comments :