Nuffnang

Thursday, August 4, 2011

Iftar - Day 3

Jam 5.40 I dah sibuk kemas bag nak balik rumah sbb nak beli barang berbuka puasa. Niat di hati mmg nak berbuka puasa kat rumah sendrik. Tapi bila terpikir balik, apa shj yg tinggal kat Bazaar Taman Desa tu, lantas I terus buat panggilan istimewa kepada insan istimewa *boleh ala2 kanak2 istimewa gitew* si Tasha. Tasha pulak masih lagi kat office, so boleh lah balik sama. Tunggu dia ard 6+ baru chow dr KLCC.

Sampai Bazaar Sri Permaisuri dah kul 7. So juadah berbuka puasa pada 3 Ramadhan:
RM4 satu bungkus ok! Mahal nak mamps

Sedap! Buy 5 free 1

Popiah Basah

Kuih lapis ubi

Nasi Beriyani Daging
I dah tatau nak buka apa lagi uols! Bila sampai kat bazaar tu, mmg ini je yg terpikir dan membuatkan I terliur. Takpe, maybe today I nak makan something new. Tapi kurang mengeyangkan sikit la....See how it goes! Uols buka apa semlm??? And waktu buka uols uols tgk tv tak? Cerita apa? Story lah dgn I....

xoxo

4 comments :

artisticklytouch said...

semalam i berbuka dekat Seoul.
sedap uols. suka sangat. ada orang layan2 lagilah rasa macam cik puk sekeping hahaha
oh, I tak tengok TV sbb takde TV kat situ

Kimmi Zarul Hamzah said...

I tak prefer berbuka makanan Jepun/Korea or even Western food. Kalau buka puasa I lebih suka masakan melayu...sedap

Fitri Senin said...

selamat berpuasa zarul honey bunny :)

Kimmi Zarul Hamzah said...

U too